پایان مدرسه تابستانی

 | تاریخ ارسال: 1396/6/26 | 

دومین مدرسه‌ی تابستانی زیست‌شناسی دانشگاه به کار خود پایان داد

به گزارش روابط عمومی، مراسم اختتامیه‌ی دومین مدرسه‌ی تابستانی زیست‌شناسی دانشگاه خوارزمی با حضور مسئولان دانشگاه و دانشجویان عصر جمعه دهم شهریور ماه ساعت ۱۵ تا ۱۸ در سالن غدیر پردیس کرج برگزار شد.
دکتر محمد نبیونی دبیر مدرسه‌ی تابستانی زیست‌شناسی دانشگاه خوارزمی گفت: دومین مدرسه‌ی تابستانی زیست‌شناسی دانشکده‌ی علوم زیستی با همکاری ستاد توسعه‌ی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف ایجاد بنیه‌ی کارآفرینی، معرفی و تدریس روش‌های نوین مولکولی، معرفی پتانسیل‌های شهر سلول و فرصت‌های مهندسی بافت و سلول‌های بنیادی و تاکید بر اهمیت آن همچنین ایجاد شور و نشاط و انگیزه بین دانشجویان این رشته برگزار شد.

وی افزود: در دومین مدرسه تابستانی زیست شناسی ۵ کارگاه عملی، ۵ کارگاه تئوری، ۲ کارگاه تئوری _عملی و ۳ سخنرانی برگزار شد.

ایشان برگزاری ۳ سخنرانی کارآفرینی پیرامون: بیوتکنولوژی، سلتراپی و مهندسی بافت را به دلیل اهمیت گشودن افق‌های اشتغال‌زایی، خروجی و درآمدزایی قابل تامل دانست.

دبیر مدرسه‌ی تابستانی زیست‌شناسی دانشگاه با اعلام حضور دو دانشجوی استعداد درخشان در این دوره مدرسه تابستانی خاطر نشان کرد: طرح‌های دانشجویی دریافت شده به زودی با همکاری دانشگاه به صورت جامع ارائه و در مراحل بعد در استارت آپ شرکت خواهند کرد.

وی در پایان اظهار داشت: دومین مدرسه تابستانی با حضور ۷۵ دانشجوی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برگزار و در نهایت گواهینامه معتبر برای آنان صادر شد.




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 930 بار   |   دفعات چاپ: 93 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر