تقدیر از دانشجویان دانشگاه خوارزمی در بیست و سومین جشنواره کتاب سال دانشجویی

 | تاریخ ارسال: 1395/8/26 | 

به گزارش روابط عمومی، در اختتامیه بیست و سومین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی که روز سه شنبه ۲۵ آبان‌ماه در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و معماری برگزار شد، از کتاب «ورزشکاران پارالمپیکی» (راهنمای علوم و طب ورزشی) اثر ارزشمند علیرضا نصیرزاده و علی فتاحی ولیلائی دانشجویان مقطع دکتری رشته بیومکانیک ورزشی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه خوارزمی به عنوان کتاب برتر در گروه علوم انسانی، شاخه تربیت بدنی تقدیر شد.

این مراسم با حضور دکتر مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی – دکتر حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی – دکتر سیدعباس صالحی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از استادان دانشگاه‌ها و دانشجویان در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و معماری برگزار شد.

عادل تقوی دبیر بیست و سومین جشنواره کتاب سال دانشجویی گفت: از ۶۲۹ اثری که حائز شرایط برای ورود به مرحله داوری شدند،  ۱۲ کتاب برگزیده و ۲۵ اثر نیز شایسته تقدیر انتخاب شدند، که امروز معرفی و تقدیر شدند.

برگزیدگان و شایستگان تقدیر این دوره در 6 شاخه دانشگاهی علوم‌انسانی و اجتماعی، علوم پزشکی و دامپزشکی، علوم‌پایه،‌ علوم کشاورزی و منابع طبیعی،‌ هنر و معماری، فنی و مهندسی معرفی و تجلیل شدند. بخش ویژه این دوره نیز به دو موضوع اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل و اشتغال و کارآفرینی اختصاص داشت.




CAPTCHA

دفعات مشاهده: 2063 بار   |   دفعات چاپ: 261 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر