برگزاری دومین نشست کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان البرز برگزاری دومین نشست کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان البرز

 | تاریخ ارسال: 1397/4/4 | 
برگزاری دومین نشست کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان البرز در سال 97 به میزبانی دانشگاه خوارزمی:

دومین نشست کمیسیون دانشجویی شورای تامین استانداری البرز با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار و هیات همراه و مسئولان استانی و دانشگاهی استان روز دوشنبه، 28 خرداد، ساعت 10 به میزبانی دکتر نوه ابراهیم، سرپرست دانشگاه، در اتاق شورای حوزه ریاست در پردیس کرج برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر نوه ابراهیم ضمن خوش آمد گویی به اعضاء کمیسیون به معرفی دانشگاه و بیان افتخارات آن و برنامه های پیش رو در گرامیداشت صدمین سال تاسیس دانشگاه پرداختند. سپس با اشاره به خدمات دانشگاه به شهر کرج و منطقه حصارک  از جمله واگذاری ده ها هکتار زمین برای توسعه و عمران منطقه طی سال های اخیر، خواستار تسریع در اتمام پروژه های عمرانی ازجمله پروژه قطار شهری و احداث ایستگاه مترو خوارزمی شد.
ایشان همچنین ضمن اعلام علاقه مندی دانشگاه بر ادامه تعامل دانشگاه با نهادهای استانی، در عین حال بر استقلال دانشگاه در پیشبرد اهداف خود تاکید کرد.
در ادامه دکتر عبداللهی، معاون دانشجویی دانشگاه، با اشاره به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و گروه های دانشجویی، به بیان دیدگاه های خود در خصوص ابعاد تربیت، مدیریت فضای دانشجویی، رفع آسیب ها، موضوع عفاف و حجاب و ضرورت رشد ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی دانشجویان پرداخت. سپس مدیریت جلسه به آقای ترخانی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار البرز سپرده شد و پس از بحث و بررسی مسائل دانشجویی استان و اعلام نظر اعضای کمیسیون، جلسه در ساعت 12/30 خاتمه یافت.
 
شایان ذکر است که دانشگاه خوارزمی در جلسات کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان با شرکت معاون دانشجویی و مدیر امور خوابگاه ها در زمینه های مختلف از جمله ارائه پیشنهاد های سازنده در حوزه دانشجویی و ساماندهی خوابگاه های غیر دولتی استان به عنوان دانشگاه منتخب استان در شورای نظارت و ارزیابی این خوابگاه ها حضور فعال دارد.





CAPTCHA

دفعات مشاهده: 8587 بار   |   دفعات چاپ: 823 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر