اطلاعیه ثبت نام غیرحضوری خوابگاه برای دانشجویان ورودیهای بهمن ۱۴۰۱ مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد

 | تاریخ ارسال: 1401/11/3 | 

اطلاعیه ثبت نام غیرحضوری خوابگاه برای دانشجویان ورودیهای بهمن ۱۴۰۱ مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد

دانشجویان مقطع کارشناسی وکارشناسی ارشد ورودی بهمن ماه ۱۴۰۱ ضروری است از تاریخ۱۴۰۱/۱۱/۱۲  تا ۱۴۰۱/۱۱/۱۵ بصورت غیرحضوری جهت ثبت نام خوابگاه نسبت به تکمیل مراحل زیر برای نیمسال دوم۱۴۰۲ -۱۴۰۱ اقدام نمایند تا همزمان با شروع ترم تخصیص خوابگاه به دانشجو با سهولت انجام پذیرد، یادآوری می گردد خوابگاه فقط به دانشجویان روزانه غیر بومی تعلق می گیرد لذا با توجه به محدودیت های موجود، دانشجویان ساکن استان تهران و استان البرز امکان ثبت نام خوابگاه  ندارند.
مراحل ثبت نام خوابگاه برای واجدین شرایط :
مرحله اول

 کلیه دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد  ورودی بهمن ۱۴۰۱ ضروری است به سایت پورتال دانشجویی صندوق رفاه به آدرس: https://bp.swf.ir  مراجعه کنند(ترجیحاً از مرورگر فایر فاکس وارد شوید) و  بر اساس دو حالت زیر اطلاعات دانشجویی خود را ثبت کنید:
حالت اول) دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد اگر در دانشگاه قبلی از امکانات رفاهی از قبیل خوابگاه و وام دانشجویی استفاده کرده اید ودارای پرونده رفاهی هستید از قسمت نام کاربری و رمز عبور(با کد ملی خود) اقدام به ورود به پورتال کنید و در قسمت اطلاعات دانشجو مقطع تحصیلی جدید را تعریف و ثبت نمایید و پس از پایان پیام (درج اطلاعات با موفقیت انجام گردید درخواست شما بعد از تایید دانشگاه ثبت نهایی می گردد) را مشاهده کنید.
تذکرمهم: اگر در دانشگاه قبلی پرونده صندوق رفاهی ناتمام دارید سریعا نسبت به تکمیل و بسته شدن آن اقدام کنید درغیر اینصورت امکان دریافت خوابگاه در مجموعه خوابگاهی دانشگاه خوارزمی  وجود ندارد.
حالت دوم)دانشجویان مقطع کارشناسی در صورتیکه تاکنون از خدمات رفاهی خوابگاه یا وام دانشجویی استفاده نکرده اید و فاقد پرونده رفاهی هستید در صفحه پورتال دانشجویی روی آیتم  ثبت دانشجوی جدید کلیک کنید و تمام مشخصات خواسته شده را مرحله به مرحله و با دقت وارد کنید و در پایان پیام (درج اطلاعات با موفقیت انجام گردید درخواست شما بعد از تایید دانشگاه ثبت نهایی می گردد) را مشاهده کنید.
تذکر: دانشجویان فاقد پرونده رفاهی، امکان دریافت خوابگاه درمجموعه خوابگاهی دانشگاه خوارزمی را ندارند.

مرحله دوم:
در سامانه گلستان خوارزمی، اطلاعات خوابگاهی دانشجو ( تمام اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید ) در پایان (اطلاعات فوق مورد تایید اینجانب می باشد) را با بله تایید بفرمایید و در نهایت اعمال تغییرات کنید .
توجه داشته باشید حتماً کد محل سکونت در کنار نام شهر شما در کادر مربوطه نوشته شده باشد در غیر اینصورت حتماً کد را از راهنمای مقابل آن جستجو کنید.
مرحله سوم :
در سامانه گلستان عملیات درخواست خوابگاه را انتخاب کنید پس از مطالعه کامل فرم تعهد نامه درخواست خوابگاه قسمت ( اینجانب با مطالعه کامل و قبول کلیه شرایط فوق خودرا متعهد به رعایت آن میدانم) را با تیک زدن فعال کنید و درقسمت (درخواست عنوان تعهد پرداخت اجاره به صورت نقدی می باشم) را علامت بزنید و در نهایت کلید اعمال تغییرات را انتخاب کنید .
مرحله چهارم (پرداخت ودیعه خوابگاه)
سامانه گلستان---پرداخت الکترونیکی هزینه خوابگاه  ---پرداخت های الکترونیکی ودیعه / هزینه رفاهی خوابگاه
نوع پرداخت را ودیعه انتخاب کنید و اقدام به پرداخت ودیعه از طریق درگاههای موجود کنید .توجه داشته باشید بعد از تکمیل خرید و انتقال به سایت پذیرنده پیام (پرداخت الکترونیکی با موفقیت صورت پذیرفت) را مشاهده کنید، سیستم گلستان باید شماره پیگیری و موفقیت تراکنش برای شما ثبت شود .
توجه داشته باشید حتما در پایان عملیات پرداخت دکمه بازگشت به سیستم گلستان را کلیک کنید .
مرحله پنجم: (ثبت نام حضوری)
دانشجویان ورودی بهمن۱۴۰۱  می توانند جهت ثبت نام حضوری از تاریخ    ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ تا  ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ به اداره امور خوابگاهها واقع در ساختمان اداری دانشگاه مراجعه کنند.
ضمناً ضروری است پس از تکمیل ثبت نام خوابگاه و قبل از تحویل کلید، پرداخت اجاره بها توسط دانشجو در پورتال دانشجویی صندوق رفاه انجام پذیرد.

                                                                                                                        اداره امور خوابگاهها




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 2198 بار   |   دفعات چاپ: 168 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر